4 oct. 2008

probleme cu counter-strike

Ştiu... am început să devin cam obsedat de CS, dar nu asta e problema. De vreo 2 zile, CS-ul meu are probleme. Intru pe un server şi nici în 10 secunde îmi iau ban. Prima data am zis că poate are vreo problema acel server. Dar nu, am mai intrat pe câteva şi tot îmi dă ban. Coade nu am, că nu folosesc aşa ceva. Cred că o fi de la ping. Bun să zicem că e de la ping şi de la coade (nu folosesc). Am dat eu să joc cu boţii. Am făcut harta fy_snow şi am dat să joc. Dar mi-am primit ban şi acolo. Dar eram doar eu şi cu 1 bot. Cred că are probleme CS. Cred că o să îl schimb. Dacă ştie cineva ce se întâmpla, vă rog!

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader