27 iul. 2008


Mâine, luni, mă duc la a 2-a lecţie de înot. Unde? La bazinul olimpic din Bacău. Mi-am luat un abonament pentru 12 şedinţe care costă 110 lei. Eu zic că se merită toţi banii. Apa este limpede, nu vin toţi nesimţiţii cum e la ştrad sau la piscină. Este acoperit, apa încălzită mai precis apa are temperatura de 26-28 grade Celsius.În partea stânga a imaginii se află un set de trambuline înalte de 10 metri. Din păcate poza mi-a dat-o un coleg şi nu cuprinde trambulina. Şi acum să vă prezint preţurile existente:

Înot de agrement timp de 90 de minute: 8 lei

Abonament pentru înot de agrement: 36 lei
6 şedinţe a 90 de minute şedinţa

Abonament pentru înot de agrement: 70 lei
12 şedinţe a 90 de minute şedinţa

Abonament pentru înot cu instructor: 110 lei
12 şedinţe; 1 oră jumate şedinţa

Abonament pentru înot cu instructor: 180 lei
20 şedinţe; 1 oră jumate şedinţa

Ochelari înot de închiriat nelimitat: 5 lei

Labe înot de închiriat nelimitat: 10 lei

Totul se merită, credeţi-mă!

3 Comments:

  1. Anonim said...
    salut particip la cursurile de inot de la bazinul bacau din clasa intai iar acum sunt in a saptea este un bazin foarte frumos apa este curata iar profesorii tare de teaba sincer daca sear putea mas duce in fiecare zi
    Anonim said...
    buna ziua, ma numesc oana si m-ar interesa daca se fac in bacau cursuri de aquagym.
    Anonim said...
    ma numesc alexandra si ma intrebam daca preturile inca mai sunt valabile

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader