6 iul. 2008

Nesimţirea unor români

Am mers azi în parc. Am stat pe acolo şi am mai dat mingea de pământ, în fine. Am stat cam 2 ore.Când plec un băiat de vreo 17-18 ani se ţinea cu prietena lui de mănâ. Toate bune şi frumoase, dar mai încolo bagă feciorul mână în cur şi se scarpină. Frumos, nu? Şi ca să vezi o mai atinge pe gagică-sa cu mână fermecată. La plecare încă unul din categoria asta, numai că idiotul ăsta se scărpina în nas.. da lung, băga până la cot. N-ai cu cine mă, n-ai !! Numai nesimţiţi şi dobitoci, cam asta există în Romania.Nu zic că toţi sunt la fel, ba dimpotrivă, mai nesimţiţi :). Cam asta e, ţara noastră frumoasă "România".

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader