27 iul. 2008

Tocmai am deschis acest nou sondaj, unde toţi vizitatorii pot vota despre ce ar vrea ei să scriu. Subiectele sunt următoarele:

  • DINAMO
  • sport
  • Ce vrei tu!
  • Blogosfera
  • Insemnari personale

Până acum, lumea a votat, cel mai important subiect pentru mine şi pentru toţi fanii echipei, este vorba despre DINAMO. Era de aşteptat că primele voturi o să îi aparţină categoriei DINAMO. Dintre toate astea DINAMO si cu Sport sunt cele mai importante subiecte pentru vot. Lumea e interesata de sport,mai ales de DINAMO, nu de insemnari personale.. mai scriu si din astea uneori, dar totusi nu vreau sa frec lumea la cap cu ce am mancat azi dimineata si lista poate continua iar despre blogsofera, ce sa scriu? nu am ce.. nu stau de acum si caut pe bloguri si dau copy/paste: GATA POSTUL! ca asa nu faci nimic .. recunosc, si eu cand eram la inceputuri faceam asa, defapt sunt si acum la inceputuri, dar m-am corectat.. vad lucrurile dintr-o alta perspectiva si nu mai scriu posturile cu "tz", "sh" , "ji" etc. Dar sa revenim la sondaj. Pana acum e DINAMO conduce cu 2-0 impotriva tuturor categorielor. Asteptam si alte voturi! O sa mai revin cu alte posturi legate de acest poll.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader