16 sept. 2008

Fără :(

Sport... adică facem noi, dar facem cu o idioată, care nu ştiu ce caută ea pe acolo. Facem ora de sport în sala mică, care e cât sufrageria mea.Şi toate astea pentru că fostul meu profesor de sport, nu a mai vrut să ia clasa pe nu ştiu ce motive. În fine... îmi iau scutire şi nu mă duc. Apropo, acum trebuie să îmi iau şi un tricou alb că aşa e costumul. Nu mai bine de ăia 10-20 lei îmi iau suc şi mâncare pentru burta mea. De ce să mai dau ei bani pe tricou. Dracul să o ia pe proasta aia de profesoară, dar mai sunt şi câteva motive pentru care o urăsc aşa de tare din prima zi, pe care nu o să le spun din anumite chestii.

Subscribe in a reader

2 Comments:

  1. Anonim said...
    hei, hei vorbeste mai frumos...adica scrie mai frumos. cel putin pe blog. :d
    Anonim said...
    Cred ca sunt de acord cu parerile anonime. :D

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader