26 sept. 2008

Cunosc pe cineva, care lucrează în construcţii. E foarte bun în ceea ce face. Este foarte căutat prin rândul firmelor din Bacău dar şi din alte oraşe. Mi-a povestit că acum 2 zile a fost la o firmă din Bacău (nu îi dau numele) şi a dat un interviu pentru un post de director adjunct parcă. Prima întrebare a fost: De ce aţi venit să lucraţi aici? Deci... nu ştiu cum vi se pare vouă dar mie mi se pare de-a dreptul stupidă. Cum adică de ce ai venit să lucrezi aici?! Pentru bani, pentru că nu am ceva mai bun de făcut, pentru că aşa vrea muşchiul meu... sunt multe motive, dar e o întrebare care după mine e cam tâmpită. O altă întrebare a fost: Unde vă vedeţi în următorii 5 ani? Altă întrebare stupidă... unde te vezi în următorii 5 ani? pai eu nu nici nu ştiu unde o să mă vad în următoarele zile, da să mai ştiu si în următorii 5 ani.. mai bine nici nu ar exista asemenea întrebări. Am aflat de la cineva că în alte ţări nu se pun întrebările astea, chiar se pun mai puţine întrebări. De ce nu poate să fie aşa şi în România? Nu numai în cazul firmelor.. curăţenia, lumea. Să fim şi noi mai civilizaţi!

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader