15 nov. 2008

Destinatia: Spania, Melilla

In mai plec in Spania, mai exact la Melilla. E un proiect international lingvistic de schimb de experiente. Anul acesta mergem noi la ei, o sa stam la o familie. Anul viitor vin ei la noi si stau la o familie. O sa fie frumos, din ce am auzit ca exista pe acolo. Dar pana sa ajungem in Melilla, vizitam si posibil sa ne cazam la: Madrid, Barcelona, Monte Carlo, Monaco, Viena si altele (le-am precizat pe astea mai importante). Excursia dureaza 3 saptamani. Deja au fost selectati cei 20 de elevi. Printre ei ma numar si eu :) . In continuare puteti vedea Melila pe GoogleMaps:


View Larger Map

As fi vrut sa va spun mai multe despre Melilla, dar nu prea se gaseste pe Internet prea multe despre ea. Am gasit 2 propozitii pe Wikipedia despre Melilla pe care am sa vi le prezint si voua:


Melilla este un oraş şi o comunitate autonomă de Spania în Africa. Este de fapt o exclavă în coasta marocană a Africii (ca şi exclava Ceuta).
Uitati si cateva poze preluate de pe Wikipedia, dar si de pe GoogleMaps:
Wikipedia pictures:
Farul din Melilla
GoogleMaps pictures:
Plaja din Melilla

Clubul maritim din Melilla


Portul din Melilla
*mai multe informatii despre proiectul care s-a desfasurat acum 2 ani (este vorba despre acelasi proiect) se gasesc pe Melilla Web

2 Comments:

  1. Unknown said...
    Super excursie. Va fi foarte frumos. Iti doresc excursie frumoasa.
    Anonim said...
    ma iei si pe mine ? :D arata suuupeer acolo :X

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader