20 nov. 2008

Romania - Georgia 2-1

Da, m-am gandit sa scriu si eu pe blog despre acest meci mai mult trasa de coada. A fost o victorie la limita, nu cu multe ocazii dar cu un joc spectaculos vazandu-se mai mult la cei din nationala Georgiei.Meciul s-a jucat pe stadionul lui DINAMO din "Stefan cel Mare". Echipa de start a Romaniei a fost:


Primul gol al partidei a fost marcat in minutul 12 de Kvahadze. Scorul era Romania - Georgia 0-1. In prima repriza n-am reusit sa egalam, dar nici sa jucam prea bine. In a 2a repriza lucrurile au inceput sa prinda culoare. Am reusit sa egalam prin reusita lui Marica din minutul 63, gol inscris cu capul. Cand nimeni nu credea, am dat si al 2-lea gol. El a fost marcat de Goian cu piciorul in minutul 71. Scorul s-a terminat Romania-Georgia 2-1. O victorie, spun eu foarte greu obtinuta. Noroc de cateva greseli esentiale ale fundasilor georgieni, altfel nu cred ca aveam vreo sansa.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader