7 ian. 2009

Maine la sefu` in birou ...

Mda ... trebuie sa ma duc cu un baiat de la mine din clasa la director.. oricum, mie nu are ce sa imi faca pentru ca eu doar l-am tras un pic de tricou in ora de fizica, in schimb, baiatul ala i-a aplicat vreo cateva flegme bune si cate 2 perechi de palme. In fine, mie un pic frica, chiar daca stiu ca nu am de ce, dar in fine, fac si eu o vizita la director, nu am fost niciodata... I am so excited! Nu aud si eu "noroc ba bula .." sau "good luck" ... see ya :)

1 Comment:

  1. Anonim said...
    Good Luck! :P
    N-am inteles,ce s-a intamplat defapt ? :D tu l-ai tras de tricou in schimb el "i-a tras lui 2 palme" lui cui? :D

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader