9 ian. 2009

Urmatorul meu telefon

Este vorba de Nokia 6680. E un telefon bun, zic eu. Imi place ca face poze cu o calitate destul de ridicata. Nu stiu cat de bine filmeaza ca nu m-am uitat. Se poate intra si pe Internet, ceea ce m-ar ajuta mult, mai ales la scoala :D. Sa va prezint si datele tehnice ale telefonului:
Informatii Nokia 6680
Retele 2G UMTS / GSM 900 / GSM 1800 / GSM 1900
Introdus in 2005
Marimea telefonului
Dimensiune 108.6 x 55.2 x 20.5 mm, 104 cc
Greutate 133 g
Informatii despre ecran
Tip TFT, 256K culori
Marime 176 x 208 pixeli
Altele - Tasta pentru navigare in 5 directii
- Teme descarcabile
Facilitati optionale
Melodii Melodii polifonice, MP3
Vibratii
Capacitate de stocare si procesare
Numere in telefon
Apeluri efectuate
Apeluri primite
Apeluri pierdute
Slot pentru card RS-MMC
Detalii despre transferul de date
Transfer date GPRS Clasa 10 (4+1/3+2 sloturi) 384 kbps (WCDMA)
Infrarosu
Diverse facilitati
Mesagerie SMS, MMS, Email
Jocuri Da + altele descarcabile
Culori 2
Ceas
Alarma
Altele - Sistem de operare Symbian OS, Series 60 UI
- Camera digitala integrata 1.3 MP, 1280x960 pixeli, captura foto/video, blitz
- A doua camera digitala destinata videoconferintei
- Bluetooth
- EDGE
- Java MIDP 2.0
- Player MP3/AAC/MPEG4
- Browser HTML cu suport .pdf
- Browser xHTML
- WAP 2.0
- T9
- Calendar
- Comanda vocala
- Inregistrare sunet
- Pop-Port cu USB
- Handsfree integrat
Informatii despre acumulator
Tipul acumulatorului Acumulator standard, Li-Ion 900 mAh (BL-5C)
In asteptare pana la 240 h
Convorbire pana la 6 h

Sper ca va placut telefonul :) O sa il am in Martie!

1 Comment:

  1. Unknown said...
    Ofera cineva unul.

    Al meu e mai putin pretentios.

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader