4 ian. 2009

Obiectivele mele in 2009

Stiu ca scriu asta cam tarziu, dar mi-a trebuit ceva timp sa ma gandesc bine la ce obiective vreau sa indeplinesc in 2009!

  • In primul rand, m-am reapucat de parkour si nu regret nici o clipa! Vreau sa ma antrenez mult mai bine, sa invat elementele daca se poate mai usor, sa reusesc naibii sa dau backflipul ala afurisit si sa am cat mai multe obstacole!
  • In martie plec in Spania datorita unui proiect de schimb de experiente (am mai spus despre aceasta plecare si intr-un articol precedent) si vreau sa invat cat mai bine la scoala, pentru ca altfel nu mai pot merge deoarece trebuie neaparat sa am note mari daca vreau sa merg, altfel stau acasa. O sa stau la o gazda (yuupi) si o sa trebuiasca sa vorbesc cu ei prin engleza (iarasi yuuupi) si prin spaniola (oh shit). Oricum, partea frumoasa e ca, toate gazdele care primesc elevii din proiect sunt vile, relativ maricele si toate au piscina si alte facilitati care in Romania nu le vezi prea des.
  • Scoala... vreau sa invat cat mai bine pentru ca am nevoie de medii pentru a intra la un liceu bun. Vreau sa iau o nota cat mai mare la teza la romana( care am dat-o neanuntati, neinvatand nimic)Apropo, am luat 8 la teza la matematica, deci is bun :).

2 Comments:

  1. kris said...
    Bafta! Si un 2009 cu tot ce-ti doresti!
    Dobroi Radu said...
    @kris: mersi mult, la fel si tie! deja mi s-a indeplinit o dorinta .. ceva mai personal :>

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader