29 iun. 2009

Câteva adjustări la blog

  1. Am scos caffebar-ul. La unii nu le mergea, pur şi simplu li se vedea un chenar mare şi alb plus ca se încărca şi greu pagina. Şi mie îmi pare rău ca am scos acel music player, dar mai bine decat să las pe blog ceva nefuncţional.
  2. Am adaugat un banner pe blog .. în sfărşit am gasit nişte coduri pentru a ascunde titlul şi descrierea blogului. Sper să vă placă bannerul.
  3. Am mai adăugat un nou layout de commenturi. Încorporat sub postare. Când daţi click pe postare, dacă derulaţi mai în jos, veţi avea formularul de comentarii. Mult mai uşor şi mai simplu.
  4. Ultimul lucru .. din când în când veţi vedea articolele scrise cu diacritice. Nu ştiu de ce am luat hotărârea asta, dar parcă arată mai bine cu diacritice, plus că se întelege mai bine textul, nu-i aşa?
  5. A fost o furtună destul de urâtă în Bacău în urmă cu câteva minute înainte. O să vă povestesc mai pe seară despre ea.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader