26 iun. 2009

Ciudat vis, dar vreau sa fiu radio amator. Stiu ca nu am o varsta prea mare (fac 13 ani in august :O ) dar poate reusesc. In perioada asta trebuie sa imi iau o statie radio mai buna. Sa prinda macar 10 km. Ma gandeam la una de camion si ii adaptam o antena. Vreau sa imi iau pe "citizen band" pentru ca am cu cine vorbi. Daca imi iau o statie setata pe o frecventa neschimbabila nu vorbesc cu nimeni. Poate va intrebati de unde o sa am bani pentru statie care costa ceva (aprox 3 mil). Pai .. let`s see. Eu am luat locul 2 pe tara la un concurs de informatica numit "Evaluare in educatie". Am scris despre asta intr-un post anterior. In fine .. la acel concurs e logic si normal sa se fi dat si niste premii. Eh, uite ca s-au dat. Eu, dupa ce m-am uitat prin lista premiilor am tras concluzia ca voi primi un iPod Nano 8 GB. Deja ma pis pe el. Ce dracu sa fac eu cu un iPod?! Nu ascult nu stiu cat timp muzica si chiar nu isi are nici un rost. De accea, o sa il vand. Dupa ce am cercetat oleaca piaţa de vanzari (defapt sora mea s-a uitat .. ea e profesionista :D ) , mi-am dat seama de cateva lucruri. Un iPod in magazin e 6 milioane, deci daca l-as da pe un site de vanzari (gen Okazii), l-as da cu pretul de 4 milioane. Si sa stiti, nu e mult! E "pretul pietei". In general din ce am vazut, majoritatea oamenilor il dadeau asa. Si ma refer strict la iPod Nano 8 GB (modelul meu) nu si la alte modele. So .. am cum sa imi iau o statie. Acum sa va spun ce planuiam defapt inaintea statiei radio. Vroiam sa imi iau o camera foto digitala. Nu stiu de ce am vrut asa ceva .. sincer sa fiu, nu imi placea prea mult, dar pur si simplu am spus ca o vreau. Totusi bine ca nu m-am grabit. Poate regretam mai tarziu alegerea facuta, dar era prea tarziu. Ma rog .. cred ca o statie CB are merge :D A inceput sa imi placa sa vorbesc prin statie. Mai toata ziua vorbesc cu un coleg care are si el statie. Desigur, vorbim pana se descarca, apoi pe mess. Si iar reluam dupa ce o reincarcam fiecare :D. Aham, si inca ceva. Stie cineva unde as gasi o statie buna care sa mearga 15-20 km ? Dar sa nu coste 100 de milioane! 4 milioane maxim. Daca da, gasiti datele mele de contact in sidebar.


Important: NU mai fac link exchange sau banner exchange. Ma pis pe el de trafic.. doar scriu pentru mine, nu pentru voi. Cine vrea ma citeste in continuare, cine nu n-are decat. Putin imi pasa!

1 Comment:

  1. chopper_lady said...
    Esti gospodar,bre:)

    ps: vezi ca ai o scrisorica de dragoste pe blogul cu bannerele;;)

    pps: pentru aia mai naivi: e un comment,nici nu stiu cum arata propritarul blogului:)

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader