28 iun. 2009

Povestea pisicii

Inainte sa imi iau matza, spuneam ca da, o cresc e usor sa cresti o matza la apartament. Dar dupa ce am luat-o, mi-am schimbat radical parerea! Ziua e cuminte, se joaca, mananca, doarme se pisa, se caca etc.. dar noaptea... noaptea. E ingrozitor! Doarme ca vaca toata ziua si noaptea nu te lasa sa dormi. Se cocoaţă prin pat, miauna, zgarie covorul, se plimba, se joaca cu mingea, iar se suie in pat si povestea continua. Eu cadeam din picioare de somn, dar trebuia sa obosesc matza. Am luat o minge cu fir.. si am inceput sa ma joc cu ea vreo 1 ora. Si vaca tot nu obosea..valei..pana m-am mutat in alt pat si ea a dormit in patul meu. Ii placea acolo, numa acolo statea ziua. Si asa s-a facut ca a stat si noaptea. A 2-a zi, morti de somn, eu si cu sormea ne-am gandit sa o ducem la tara, macar acolo are ce sa faca si nu chinuie pe nimeni. Zis si facut. Am dus-o exact in ziua aia la 5 jumate pe matza la tara. S-a obisnuit acolo, chiar ii place. Doarme pe afara, chiar daca eu o pun in casa, ea iese cand nu vad si se duce sa doarma afara. Uneori mai doarme si prin pod si se suie toata ziua prin copaci de unde nu stie sa revina inpoi pe pamant, trebuie ajutata. Mdea .. si mancare.. trebuie hranita toata ziua. Nu ma mir ca e grasa si a crescut in cateva zile. Deci .. un sfat: NU va luati matza la apartament! O sa va frece 24 din 24. Mai bine merge o matza la casa,nu?

4 Comments:

  1. Anonim said...
    Vezi de ce nu-mi plac mie pisicile?Sunt animale perverse si care au mai mult un rol decorativ prin casa.Nu pot fi la fel de utili precum cainii.Nu pot sa bag mancare intr-un animal si sa nu il pot dresa asa cum faci cu un caine.

    Bine,si cu puii de caine e acelasi chin.Noaptea nu mai poti sa dormi de schieunatul lor si te trezesti ca nu stii de ce ai calcaiul de la ciorapi umed sau maro:))=))Am patit-o de "n"ori de-a lungul timpului,cel mai recent saptamana trecuta,cand am avut cainele ala...

    A.G.M.DINAMO.
    Dobroi Radu said...
    Aha :D Cel mai bine e fara animale :D Doar cu calculatorul :))
    Anonim said...
    Nu,e bine sa ai animale in casa,dar alea de plush sau din reviste:)):-j.

    A.G.M.DINAMO.
    Dobroi Radu said...
    Aa, da din alea poti sa ai si 100 :))

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader