6 apr. 2008


Eram in clasa I.Vin spre scoala si vad niste oameni cu fulare si caciuli alb-rosii (semnul clar k is DINAMOVISTI).Eu mergeam si am inceput sa ma uit dupa ei pana nu i-am mai vazut.Intru in cls.Prima ora:sportul.Merg in sala si invatatoarea ne`a zis k puteam sa jucam un fotbal.Eu portar si restul atacanti,fundasi,mijlocasi etc.Ii vad pe aceiasi tipi k intra in sala tot cu fulare si caciuli alb-rosii.Dupa ce s-a terminat ora ma duk sa ii intreb de ce poarta numai alb-rosu si au caciuli si fulare cu un fel de bulldog.Imi raspund pt ca noi suntem DINAMOVISTI , traim pentru DINAMO.Ajung acasa si ma tot gandesc la ce au zis ei.Am inceput sa ma uit la meciuri de a lor (chiar dak eu nu eram un impatimit al fotbalului).Vad k castiga meciuri, uneori le pierd am inceput sa se creeze o legatura intre mn si tot ce inseamna DINAMO.Am cautat informatii , meciuri si alte chestii de genu` asta pe internet sau uitandu-ma la diferite emisiuni legate de fotbal.Din ziua aceia de Miercuri am inceut sa gandesc ca un DINAMOVIST , sa traiesc pt DINAMO.Acum toata lumea ma intreaba dc am ales sa fiu DINAMOVIST?Le raspund pentru ca imi place cum joaca echipa,spiritul lor de echipa chiar daca au pierdut un meci.Ei gandesc ce o sa faca in meciul viitor.

Alti oamnei ma intreaba ce inseamna Dinamo pentru mn?
Dinamo inseamna pentru mn un stil de viata, de a trai.Cand vad pe internet toti prostii kre si-au batut sau isi bat joc de emblema Dinamo ..... fotbalul romanesc nu mai e kum era inainte.Knd vezi pe la televizor kum isi dau cu brichetele in cap sau se injura sau alte tampenii din astea.Asa o ajuns fotbalul din cauza unor oameni (nu vreau sa le mai dau nume).Deci terminand aceasta poveste , din care sper k si altii au avut ceva de invatat despre Dinamo.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader