24 iun. 2009

Durere+Pansament=Spital

Iar am fost azi la spital sa imi schimb pansamentele alea. O inceput sa imi fie scarba sa ma tot duc.. eu nu inteleg un lucru: Cand imi scoate pansamentul el este lipit de rana si cand trage coaja aia formata se rupe. Daca procesul asta se repeta de 4 ori o sa mai pot vindeca vreodata? Nu inteleg .. ce rost are?! Ma rog .. asistenta aia mi-o zis ca in 2 saptamani s-ar putea sa imi treaca (ce n-as da eu sa imi treaca in atata timp). La spital mai trebuie sa merg vineri si luni .. cred :). Eu oricum is de parere ca n-are niciun rost, dar tata spune ca are. Sper sa aiba .. sa ma vindec dracului mai repede ca m-am saturat sa stau toata ziua in pat.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader