29 iun. 2009

Leapsa - Ce faci pe internet?

Eu cand intru prima data la calculator, imi deschid messengerul (stau pe invisible) si imi verific emailul. Apoi imi deschid blogul, twitter-ul si mai rar hi5-ul. Dupa ce le-am deschis si le-am verificat, incep sa ma uit pe youtube la diverse videouri. Mai ascult muzica si mai deschid cate un joc. Uneori mai fac si bannere,logo-uri etc in Adobe Photoshop pentru distractie. Aa, am uitat sa precizez. Imi updatez contul de youtube cu cate un video. Deobicei, pun aproape in fiecare zi cate un video pe canalul meu de youtube. Acuma vreau sa imi povestiti si voi ce faceti la calculator.

Dau leapsa mai departe lui: Paul, Ionutz, ChopperLady si cine mai vrea sa o ia.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader