25 iun. 2009

uTorrent vs BitTorrent

Care program de downloadat torrente vi se pare mai bun? Eu zic ca uTorrent. Am avut si BitTorrent si uTorrent si dupa aproape 1 an de downloadat de pe torrente pot spune ca uTorrent si-a facut cu adevarat treaba. uTorrentul e mai bun pentru ca se conecteaza imediat la un torrent. BitTorrentul se conecteaza foarte greu si uneori foarte rar indiferent ca dau Force Start. Am facut acum 2 luni un test. Am avut un torrent (un simulator de condus care avea 100 mb) pe care l-am downloadat prima data cu uTorrent si apoi cu BitTorrent. Rezultatul? Cu uTorrent simulatorul s-a downloadat in 25 de minute, iar cu BitTorrent s-a downloadat in 46 de minute. Trageti singuri concluziile. Prefer uTorrentul. Este mult mai bun in comparatie cu BitTorrent. Eu numai programele astea le stiu pentru downloadat torrente :O. Numai astea le-am folosit si astea le-am primit pe messenger fara sa ma informez daca mai sunt si altele. Si sincer acum, chiar nu mai am nevoie de altele. Imi ajung 2 (chiar daca folosesc doar uTorrent :D). Mi-am adus aminte sa pun spre download aceste 2 programe de descarcat de pe torrente:

Download uTorrent 1.8.2

Download BitTorrent 5.0.1

2 Comments:

  1. g said...
    eu am lucrat cu amandoua programele de care zici tu ...si din astea doua , cel mai mult ma satisface ...BitComet. :D
    Daca ii faci setarile de rigoare , face chiar mai multe decat te potzi astepta.
    Anonim said...
    mah luati si voi bittorent 6.3 si o sa vedety ca o sa intre mai greu pe torent dar aveti viteza mult mai mare ......utorent are viteza mica chiar daca se conecteaza mult mai repede decat bittorent .........eu le am pe amandoua dar cred ca bittorent 6.3 e cel mai bun .........

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader