1 iun. 2009

Nesimtire curata

Azi am participat la acel concurs cu site. Am facut un site bun, despre free running. Problema a fost ca s-a castigat pe necistite. Un tip care a avut un site copiat 100% a luat locul I! Cum dracu?! Se vedea de la o posta ca nu era facut de el. Cei din juriu l-au intrebat cum a fost site-ul, cum a scris codurile etc. Dobitocul ala nici nu stia. Dar nu stiu cum de i-a dat premiul I. Nu pot sa inteleg! Site-ul meu trebuia sa ia cel putin locul II. Multi mi-au spus asta. Dar ce sa faci ... uneori castigi, alteori pierzi. De a dracu nu mai duc pentru ca nu mai vreau sa lucrez 4 zile la un site si apoi sa raman cu buza in soare. Sper ca "Evaluare in educatie" e un concurs serios. Defapt ar trebui sa fie. Mai vedem noi...

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Imi dai adresa siteului...aici sau pe mess..unde vrei..vreau sa vad ce site ai facut
    Dobroi Radu said...
    Ti-l dau pe mess :D

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader