12 iun. 2009

Pentru cei care dau bacul

<Pustiu pe blogul lui>>

Dupa cum stiti anul acesta mi-a venit si mie randul sa dau bacul dar nu aici am vrut sa ajung, in legatura cu cei care dau bacul. Am o rugaminte pentru cei care dau bacul, nu fiti fraieri, si sa va zic de ce. Poate ai dat bani pentru protocol, taci dracu` din si nu te mai lauda ca ai dat nu stiu ce sume, e pentru binele tau, degeaba ai dat tu bani daca te lauzi ca ai dat, iti faci singur probleme. Sa spunem ca supraveghetorii te-au lasat sa mai copii, sa mai faci cate ceva, taci dracu` din gura si nu mai zi la nimeni, ai copiat bravo tie. Gandeste-te putin inainte de a face ceva, gandeste-te la viitor daca tu de lauzi de la prima proba ca ai copiat ca ai facut, la celelalte probe ce o sa faci, daca se sesiseaza comisia? Gandeste-te la fratii tai la rudele tale care urmeaza sa dea bacul la anul, chiar daca se va schimba cate ceva daca tu te lauzi ca ai copiat ca ai facut ei vor avea si mai mari probleme, bacul devenind din ce in ce mai strict din cauza unora care se lauda. Cel mai cretin lucru pe care l-am vazut e sa te duci pe forumul Ministerului Educatiei si sa zici acolo ca ai copiat si ca ai dat bani pentru protocol.

SUCCES LA BAC SI MARE ATENTIE


Edit: Da mai departe sa stie toata lumea sa nu-i mai aud ca se lauda, e pentru binele nostru si a lor.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader