10 iun. 2009

aa1
Unirea Urziceni a devenit campioana Romaniei, dupa meciul cu stiaoa in care a remizat 1-1! Unirea avea nevoie numai de un punct pentru a castiga campionatul! Totodata, vor juca si in grupele Champions League! Sper sa faca meciuri bune si acolo .. mai bune ca ale CFR-ului!


Dar DINAMO, s-a inecat ca tiganul la mal. 2 meciuri mai aveau ... le-au pierdut pe amandoua. Si totusi, sa pierzi cu 5-2 de la FC Arges?! Dao`n colo de treaba ... defapt, nici nu imi mai pasa. Mi-am facut niste draci .. da in fine.

Ce s-a mai intamplat pe stadion dupa meci, veti putea vedea in urmatorul clip:



photos by: A.G.M DINAMO

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Aoleu,Raducu,pozele nu sunt by me,deci e incorect sa ma creditezi pe mine ca sursa:)).Stii ca nu imi place reclama,asa ca in masura in care vei dori,poti modifica numele sursei in Prosport...

    P.S.:Inca asteptam ploile alea promise,nu?=))It's too damn hot!

    A.G.M.DINAMO.
    Dobroi Radu said...
    Aaa :D pai m-am referit ca le-am luat de la tine de pe blog :D de asta am pus sursa spre tine :P

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader