15 sept. 2008

Ce genuri de filme preferaţi?

Mie unul, îmi plac foarte mult comediile şi filmele de acţiune, dar să fie de calitate. Mr Bean şi Ace Aventura sunt preferaţii mei. Fac nişte filme foarte amuzante. După mine îs cei mai buni. Ei sunt cei mai importanţi în filmele de comedii aşa că urmăresc doar ce le aparţine. La acţiune... hmm, îmi place Jean Cloud Vandam, Bruce Lee şi Jackie Chan(el s-ar potrivi mai bine la comedii). Acum filmele care îmi plac mai mult. Filmul care îmi place cel mai mult este Matrix. Un film foarte bine regizat, dar care este SF. Cu diferite tehnologii şi alte chestii. Dar este un film bun. Urmăriţi trailerul lui:



>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog



1 Comment:

  1. Unknown said...
    Si mie imi place Mr. Bean. Nu am vazut Matrix dar am auzit ca e bun.

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader