20 sept. 2008

Fiecare blogger care e la început, deobicei primele lui articole sunt copy/paste de pe hotnews,plugin,hit şi a alte site-uri. Recunosc, şi eu am făcut aşa la început. Dar m-am dezobişnuit de acest lucru şi cred că mi-a prins foarte bine în ceea ce priveşte traficul. La început copiam de pe hotnews. Fiecare ştire care o găseam, hop era şi pe blog. Vizitatori pe vremea aia nu aveam, poate întâmplător vreo 4. Acum am mai mulţi vreo 900 şi ceva. Dar nu prea mă mai interesează traficul. Oricum, ştiu câţiva bloggeri care şi acum copiază. Nu le dau nume, dar cred că se simt şi îi ştiţi şi voi.

Altă problemă care mă deranjeanză foarte mult este anunţarea unei noi însemnări prin celebrul MASS. Eu nu înţeleg, de ce dai mass la fiecare postare? Cine te citeşte intră oricum, dar eu dacă văd că mă stresezi cu massuri legate de postările tale chiar nu mai intru iar pe lângă asta mai primeşti şi un IGNORE.

Revin la copy/paste. Vreţi să aflaţi cine a reuşit să mă dezobişnuiască de copy/paste? Powerpuff. Totul a început când îl întrebam cum să fac aia, să pun opţiunea aia şi aşa mai departe. I-am zis să intre pe blogul meu că să îşi spună părerea. Primul lucru care mi l-a zis a fost: Tu de ce copiezi articole?. După asta am început să citesc o anumită ştire şi să o refac prin cuvintele mele. M-a ajutat foarte mult acest lucru. Am început să am trafic dar şi comentarii la articole. Asta m-a ajutat şi de asta nu mai copii articole pentru că nu se merită. Un sfat pentru toţi bloggerii mai mici sau mai mari care copie: Nu mai copiaţi că munciţi degeaba!

1 Comment:

  1. Anonim said...
    "Fiecare blogger care e la început, deobicei primele lui articole sunt copy/paste de pe hotnews,plugin,hit şi a alte site-uri."


    Asta nu este adevarat.Sunt multi bloggeri care nu fac asta. Ai 900 de vizite pe zi?

    Apoi fii mai atent:
    Tu de ce copii articole? -> Tu de ce copiezi articole?

    Esti prea mic inca sa dai sfaturi.

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader