1 sept. 2008

La piscină

(Imaginea este preluată de pe site-ul The Door)
Am stat 20 de minute, 10 în apă şi 10 pe şezlong la soare unde era cald şi bine. Când pun o sticlă de suc sau apă în congelator tot nu se răceşte cum era apa aia. Gheaţa, măcar costa 5 lei. Dar faza e că am mers degeaba, că oricum nu prea am stat. Am înotat oleacă, am sărit de câteva ori şi am ieşit pentru că era prea rece, nu vreau să răcesc. Ar fi trebuit să mă duc la bazin, dar e închis. Motivul? Probleme cu apa caldă, o să spun mai multe în articolul următor. Era unul la piscină care spunea că apa din bazinul mare, unde se fac săriturile este de fiecare dată rece. Cum dracu` să fie rece apa aia? Când am intrat în ea era fierbinte. Ăla visează... cred că nu o fost niciodată în viaţa lui acolo dar îşi dă şi el cu părerea, în fine. Apropo, piscina la care am fost se cheamă "The Door". Acolo, vara e bine, dar acum.. dacă ieri noapte au fost 6-7 grade, cum ai vrea să fie apa?! dar nu e vina lor, e vina mea că nu m-am uitat la vreme. Dar totuşi au şi eu o vină, mică: nu ar trebui să lase pe nimeni în piscină. Pe vremea asta nu ar trebui. Dar mi-am dat seama numai când am intrat în apă :)). De acum, gata cu piscina. Bazinul domină :).

Subscribe in a reader

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader