12 sept. 2008

Săritura în cap

Voiam să vă întreb şi pe voi. Când sari în cap, nu îţi intră multă apa în nas? Eu am sărit de vreo 2 ori şi apa aia mi se ducea în gât. De asta nu am mai sărit. Mă ustură gâtul când îmi vine apa în gât. Dar te obişnuieşti în timp şi după aia nu o să mai simţi că îţi intră apă multă în nas? Mie aşa mi-au zis instructoarele, dar mie tot îmi place să ţin mâna la nas :) am sărit odată cap cu mâna la nas şi nu a fost prea mişto, dar in fine... aştept părerile voastre.

>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog

3 Comments:

  1. Anonim said...
    Off-topic:Pai,mey,Radule,data viitoare ai si tu rabdare sa te uiti la tot meciul,ca de asta are 90 de minute.Chiar daca am fost condusi ieri,am avut timp sa rasturnam scorul.De asta e frumos fotbalul,iti da adrenalina la astfel de meciuri ca cel de ieri seara...

    On-topic:nu stiu,eu ma tin de nas si cand fac dush,de frica sa nu ma inec:))glumeam:-j

    A.G.M.DINAMO.
    Anonim said...
    :) eu nu am GSP TV asta e faza :(
    Anonim said...
    pai , eu cand sar cap ( daca ceea ce fac eu se poate numi cap ) dau aerul afara pe nas , si nu-mi intra deloc apa in nas . asta e la mine , nu stiu dca la alte persoane merge :D



    Mary , 14 ani

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader