21 sept. 2008

Nu prea ştiu ce să fac...

.....................................(Photo via fotosearch)
Totul a început ca o joacă pentru mine. Îmi amintesc că prima dată când am învăţat să plonjez a fost iarna. Atunci am învăţat lucrurile de bază pe care un portar trebuie să le ştie. Ieşeam să joc fotbal în fiecare zi, indiferent dacă ploua,ningea sau era foarte cald. Am învăţat foarte multe începând din aceea iarnă. M-am perfecţionat şi încă continui să o fac. Dar vreau să o fac într-un mod mai "oficial". Adică să fiu la o echipă. Mulţi mi-au recomandat acest lucru, dar eu tot indiferent rămân. Eu m-aş duce fără nici o problemă, dar din păcate există. Ora antrenamentelor, eu învăţ dimineaţa şi din ce-am auzit deobicei antrenamentele se fac la ora 9 dimineaţa. O altă problemă este ora meciului. Eu nu vreau să lipsesc de la şcoală ca să mă duc la fotbal. Din cauza asta nu prea ştiu eu ce să fac. Dacă aş găsi un club în Bacău unde antrenamentele şi meciurile sunt după prănz m-aş duce, dar nu cred că este niciunul. Spuneţi-mi şi voi sugestiile voastre. Poate reuşesc să mă duc la vreo echipă, sper.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader