15 sept. 2008

Prima zi de şcoală

Ştiu că scriu cam târziu acest articol, dar am avut ceva treabă (nu teme). A plouat. Ploaia asta mi-a stricat toată ziua. Nu am făcut nu ştiu ce ore azi, chiar nam făcut deloc, dar a fost mai naşpa cu diriginta. Dimineaţă am vorbit cu colegii, cu unii m-am mai întâlnit în timpul vacanţei dar cu alţii nu. Impresia mea despre ei m-a lasat rece. Parcă erau sălbatici, dar nu mai zic nimic despre asta că nu merită. În fine, după 1 oră şi ceva apare şi diriginta. Am mers în clasă iar ea a început să ne prezinte regulamentul şcolar. Când am auzit ce reguli sunt... iarna n-avem voie să ne batem cu bulgări de zăpadă, nu avem voie să mâncăm chipsuri, nu avem voie să mestecăm gumă. Altă regulă e că la 10 abateri au 1 punct scăzut la purtare. Dar cea mai naşpa regulă e că daca ai făcut ceva mai grav sau i-ai supărat pe profesori te pune să faci munca în folosul şcolii 4,6 şi 10 ore pe zi în fiecare sâmbătă. Am întrebat-o pe dirigintă: Şi dacă ploua?! răspunsul ei a a fost: Pai toaletele trebuie curăţate,de măturat în şcoala şi alte sarcini tâmpite. Deci de acum trebuie să fiu cuminte, altfel am ce face sâmbăta :)). Şi cam asta a fost prima zi de şcoală, una naşpa ca întodeauna.

>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog


1 Comment:

  1. Anonim said...
    lasa`te de scoala ...reunta !!!..apuca`te de oerit sau de cules capshuni in antarctica

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader