1 sept. 2008

Se aproprie cu paşi repezi

Şcoala. Deja Alexandru a avut parte de prima zi de şcoală. Nu ştiam că cei din Germania încep aşa de repede. Noi începem pe 15 septembrie. Deci mai am ceva timp să mai public câteva articole pe blog. Începe şcoala şi anul acesta vreau să învăţ mai bine decât anul trecut, pentru că am nevoie de medii pentru a intra la un liceu bun.

Nu mai public articole în timpul şcolii?! Ba da, dar nu aşa de dese. Nu prea cred că o să am timp să public prea multe articole. Motivul? matematică,lb. română, geografie, engleză şi multe altele. Vreau să mă "pun cu burta pe carte" anul acesta. Anul trecut nu am învăţat aşa de bine, şi asta nu mi-a prins bine. Trebuie să învăţ bine pentru că am tezele. Anul trecut nu am luat note tocmai bune la aceste teze, aşa că trebuie să citesc,fac temele :( greu :O

>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog


7 Comments:

  1. Anonim said...
    Buna! Nu numai in Germania se incepe pe 1, ci in aproape toate tarile!
    Te inteleg in privinta cu tezele, sunt in aceiasi situatie!
    Totusi, cred ca ai putea sa mai scrii articole, pt ca nu iti ia mai mult de 10-20 de min., sau ma insel?
    Bafta, pa!
    Anonim said...
    Stiam de blogul lui Alexandru. Il citesc zilnic. :D
    Anonim said...
    ce amintiri imi trezesc postarile de genul asta :)
    bafta pe la scoala bai, oricine ai fi :)
    Anonim said...
    Buna...din nou! Eu sunt cel care a postat primul comment ( 2 sept. 2008, 05:32), si nu mi-ai raspuns la intrebare! nu iti ia mult timp un articol, deci poti sa scrii si in timpul scolii, pentru ca nah in 24 de ore gasesti tu 20 min sa scrii (20 min sau chiar mai putin!).
    Hei, dar nu ai mai scris de ceva vreme:(
    Anonim said...
    Blogul tau e tare dar scrie mai des.
    Anonim said...
    buna,am aflat de blogul tau si am citit toate articolele,bravo cu blogul imi place articole interesante. un sfat: scrie mai des (chiar zilnic daca se poate)
    bafta,si ma bucur ca ai ales blogspot pana la urma!!!
    BIKI said...
    Deci nu prea te descurci cu tezele?
    Pfiuu...
    Apropo...Ce clasa esti?

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader