8 sept. 2008

Vreme urâtă

Foarte... cred că o să plouă niţel prin Bacău. Dar pentru mine ar fi ceva mişto, un motiv în plus să nu mă duc la ţară :D ca nu prea am chef. Nu vreau să mă despart chiar acum de calculatorul meu drag. Era şi normal să apară norii de ploaie pentru că de acum vine toamna (şi şcoala). Într-un fel mă aşteptam să ploua azi pentru că ieri, spre seară a început să picure, bătea vântul şi era un pic frig.


Fotbal nu prea o să mai am cum să joc. Apropo, când jucam ieri fotbal, a venit un bărbat să mă întrebe dacă cumva nu vreau să vin la echipa lui ca portar. Am zis: hai, de ce nu?. Toate bune şi frumoase până când l-am întrebat ora antrenamentelor. Îmi spune el cu aroganţă, dimineaţa la 9. Când am auzit asta l-am întrebat dacă e aşa şi în timpul şcolii. Mi-a spus că aşa e mereu, indiferent dacă ploua,ninge etc şi chiar dacă antrenamentul este în timpul şcolii. După mine, şcoala e mai importantă decât fotbalul. Puţini şi-au luat inima-n dinţi şi au chiulit de la şcoală ca să se ducă la antrenamente şi mai apoi să devina nu ştiu ce fotbalişti. E cam greu să ai şanse acum să ajungi ceva, pentru că nimeni nu te ia în seamă. Aşa că ăla poate să îşi mai caute portar, că eu nu vin. Nu vreau să lipsesc de la ore, ca să mă duc să dau cu piciorul în minge.

>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog



0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader