1 sept. 2008

Probleme cu apa încălzită

Pe acest motiv este închis Bazinul Olimpic. De 3 săptămâni e închis bazinul :( . Totuşi frate, cât naiba îţi ia să repari problema? Cred că e ceva complicat, spunea că îl redeschide la începutul lui septembrie, adică azi 1 septembrie 2008. Chiar astăzi am mers acolo, pentru că aveam cursurile. Am alergat până acolo şi la intrare erau instructoarele mele. Mi-au spus că şi săptămâna aceasta este închis (ce deobicei). Când am auzit aveam nişte draci.. aveam chef să înot, nu să stau de fiecare dată acasă să aştept bazinul să se deschidă. Instructoarele alea mi-au mai spus că poate săptămână viitoare se deschide (nu cred). Oricum,sper să fie cum au zis alea că nu mai pot acasă, mă plictisesc!!! Acuş încep şi şcoala, offf, grea viaţa asta :). Ne mai auzim şi altă dată! Mai exact la următorul articol :D

>Dacă ţi-a plăcut articolul te poţi abona la feedul acestui blog


0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader