15 iun. 2008

Baskeball - îmi place


Eram în clasa a 3-a când descoperisem plăcerea de a juca basket. M-am cam plictisit să joc fotbal cu toţi idioţii care nici nu ştiu să joace. Aş vrea să mă apuc de basket. E un sport frumos. Am mulţi prieteni care joacă basket şi mi-au zis şi mie să încerc...doar ce mă costă? Azi mi-am luat o pereche de adidaşi special pentru basket.Zilele astea îmi iau şi o minge, poate un compleu .. mă mai gândesc, şi mă duc să joc basket.Nu ştiu dacă am să fac performanţe, oricum chiar nu mă interesează .. eu joc de plăcere şi de plictiseala care o să fie în vacanţa asta. În fine.. sper să fac ceva pe acolo pentru că eu nu prea sunt foarte înalt .. am 1,53 , cam aşa.Dar cu timpul mai cresc :)

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader