28 iun. 2008

Dică şi Becali

Becali l-a vândut pe Dică cu 2 milioane de euro. Pe el nu îl deranjează plecarea lui Dică. Vedeţi în urmatorul comentariu făcut de Gigi Becali:

"Sunt fericit pentru mine, nu pentru Dică. Pentru Dică e fericit el, familia lui. L-am vândut pe 2 milioane. Pentru ce să fiu fericit că iau două milioane? Eu n-aş fi vrut să-l dau la preţul ăsta, dar s-a rugat de mine: nea Gigi, te rog, vreau să plec şi eu, că am făcut atâtea pentru Steaua, suporterii mă înjură(te-aş înjura şi eu:)). Catania nu a putut să dea decât banii ăştia. Nu cred că va lipsi Dică Stelei. Dacă lipsea, nu-l dădeam. Cred că îl va inlocui Claudiu Ionescu".

2 Comments:

  1. Iulia Caramâş said...
    La naiba,ca o sa lipseasca!
    Dobroi Radu said...
    stiu... da becali e prost de da in gropi, cum sa il vinzi pe Dica?!..

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader