17 iun. 2008

Plecăm acasă...

Gata! Visul nostru s-a terminat. Am ratat calificarea în sferturile de finală. Olanda ne-a bătut cu scorul de 2-0. Primul gol i-a aparţinut lui Huntelaar în minutul 55. Al doilea lui Van Persie în minutul 87. Ce să zic.. ştiam că nu o să avem şanse împotriva unei asemenea echipe.Părerea mea e că dacă Mutu nu rata acel penalty din meciul precedent, ERAM CALIFICAŢI! Acum nu mai avem ce face .. nu a fost Van Der Sar în poartă , dar tot nu am ajuns noi pe la poartă, apărarea olandei era una destul de bună. Nu mi-a plăcut că Mutu şi Chivu nu s-au sincronizat deloc.Mutu trimitea pase iar Chivu pleca înainte :( asta e .. oricum, nu cred că făceam noi faţă ritmului de la Euro 2008. Dacă ne-am chinuit cu Italia,Franţa şi Olanda păi ce facem noi cu Spania şi cu alte echipe mult mai bune?! deci oricum nu aveam şanse , dar măcar am încercat. Dacă am fi făcut noi un egal... ce bine ar fi fost...da de unde aşa lucru? Mutu are cam 25% din vină. Dar el a jucat bine în toate meciurile .. toţi fotbaliştii ratează unele penalty-uri. Aşa e fotbalul, dar de acum nu mai avem ce face.

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader