17 iun. 2008

Campionatul de fotbal

Se aproprie campionatul de fotbal pe clase, în şcoala noastră :) abia aştept.. anul trecut am pierdut , şi am înscris un singur gol.Anul acesta câştigăm!! Echipele o să fie cam aceleaşi , doar portarul se schimbă. Uitaţi echipa: Radu , Robert, Rares, David, Claudiu,Petru, Codrut. Eu sunt portar de acum, că la ce portar aveam .. te durea capul când te uitai cum apăra.Nici şuturile pe jos nu le apăra.Faza naşpa e că noi nu avem rezerve, defapt cred că o să fie una, nu sunt sigur. Noi nu prea avem băieţi buni la fotbal. Ăştia suntem cei mai buni, restul îs varză, da pe ăia îi băgam ca fundaşi.Ei ştiu doar să faulteze şi poate doamne fereşte mă trezesc cu un penalty la poarta mea că ii omor. :D

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader