3 aug. 2008

BD reintră în acţiune

Pentru că Marius Niculae nu poate să joace, din cauza conditiei fizice, Mircea Rednic s-a bazat pe vechea "formaţie" de atac. Care? Bratu şi Dănciulescu .. the amigos :D Eu zic că sunt cei mai buni din echipă. Căte goluri a dat Dănciulescu din pasele perfecte ale lui Bratu .. Am mai citit pe dinamovisti.ro că suporterii cred că o sa facă specatcol tot fostul golgeter a lui DINAMO, Ionel Dănciulescu şi "maşina" de goluri, Florin Bratu. În fine, vedem sezonul ăstă cine e mai bun, cine dă mai multe goluri şi cel mai important paradele goalkeeperului naţionalei, Bogdan Lobonţ "The Cat". Şi fac şi acum un pic de offtopic că nu mă pot abţine.

Dolha: un portar care era liber la contract şi l-a luat DINAMO. După mine e nefolositor. Nu e bun. Nu îşi merită salariul, da oricum stă rezervă .. Ălă nu apără nici în Liga III. E un idiot. Nu ştiu ce o să facă Rednic cu el, dar na .. sa fim şi noi "jmekeri" cu portari de rezervă. For DINAMO: Fraţilor .. dacă tot vreţi portar, luaţi mă unul bun. Nu penalul ăsta. Ce să facă el? Să poarte nişte mănuşi degeabă.

aboneazafeedoriginal copy

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader