6 aug. 2008

Top III goalkeepers

Eu sunt cu fotbalul. OK. Nu joc pe teren sunt portar, şi sunt foarte bun (na, că îmi fac şi eu reclamă :D ). M-am gândit să fac un top cu cei mai buni III portari din întreaga lume. Aşa că hai să începem!


Iker Casillas - după mine e cel mai bun portar din lume! Mulţi fotbalişti au zis asta. Deci, este pe
primul loc. He is the lucky number one.




Peter Cech - e un portar foarte bun.Dacă ar munci mai mult ar deveni şi mai bun.Este pe locul II





Gianluigi Buffon - a fost un portar foarte bun, dar de la o vreme a început să nu apere mai nimic.
Oricum, a fost un mare portar înainte. Câştigă locul III



2 Comments:

  1. Unknown said...
    Hotarat: Casillas!
    Dobroi Radu said...
    logic.. e cel mai bun :)

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader