30 aug. 2008

Hi5-ul e folositor sau nu?

Stăteam zilele astea şi mă gândeam la ce prostie există în România şi nu numai. Eu nici acum nu pot înţege de ce hi5-ul este folosit pentru promovarea cocalarilor şi piţipancelor. Nu pot să înteleg. Am văzut multe hi5-uri normale, cu poze obişnuite, poze de grup etc. Dar am mai văzut şi cele mai populare hi5-uri. Poze făcute în baie, pe W.C, la bucătărie, afară şi cu o poziţie de tot râsul. Era să uit, poze modificate în Photoscape, un program care vâd că are o popularitate foarte mare datorită efectelor pe care le oferă.

De ce hi5-ul nu poate fi ce a fost înainte? Lumea îşi punea poze normale nu toate tâmpeniile. Şi eu am hi5, nu dau adresa, dar am poze normale. Nu am poze modificate sau chestii de genul acesta. Dar intenţionez să mi-l şterg pentru că nu am timp să lucrez la el, nu am timp să intru de fiecare dată pe el. Eu imi păstrez timpul pentru blog, care după mine mi se pare mult, mult mai important.

P.S: poate îmi explică şi mie cineva de ce hi5 a ajuns în halul acesta. Vă rog!

Subscribe in a reader

2 Comments:

  1. Anonim said...
    HI5 e doar o sursa de haz pentru cocalari.com.....restu' nu ma intereseaza :))
    Dobroi Radu said...
    :))

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader