12 aug. 2008

Prosport

Deşi am internet şi pot să mă uit gratis pe site-ul celor de la Prosport, îmi place să le cumpărat ziarele. E mai frumos să citeşti din ziar decăt să citesc pe site.De exemplul, în numărul de joi, 7 august pe prima pagină era Julio Cesar cu fiul lui în braţe şi declara că va marca împotriva lui CFR pentru fiul lui. Formatul ziarului este unul destul de bun, chiar dacă ar putea fi îmbunătăţit. Din păcate, în ultima vreme nu prea m-au interesat ştirile din ziar. Poate nu erau despre DINAMO sau poate nu aveam eu chef de citit. Am mai citit pe nişte site-uri,bloguri că site-ul Prosport seamănă foarte mult cu cel al GSP(Gazeta Sporturilor). Site-urile nu seamănă între ele. Am mai auzit că cică Prosport i-ar fi copiat pe cei de la GSP. Abureli, vrăjeli că numai asta se găseşte în Romănia. Prosport e un site foarte interesant cu subiecte frumoase. Acum, fiecare cu părerea lui. Oricum, site-ul celor de la Prosport e foarte OK.

Later edit: Apropo, acum am văzut. Reclamele... sunt ca cele de la SportRO. Se deschid deodată şi te apucă toţi dracii.

Subscribe in a reader

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader