8 aug. 2008

La ţară


Azi mă duc la ţară şi mă întorc maine .. când ajung am treabă: vaca de muls, la sapă :)) glumeam, nici nu am vacă. O să stau acolo să mă plictisesc, asta e. Şi o să mă mai joc cu câine care m-a muşcat de vreo 5 ori.E un schnauzer mioritic. E drăguţ când se joacă. Faza e că eu nu mă înţeleg prea bine cu el, eu nici nu prea îi dau mâncare. Din ce ştiu e un câine de pază. E bun de pus cu oile să le apare de "lupul cel rău" :) Dacă îl mângăi pe urechi te muşcă sau mârâie. M-am cam obişnuit cu asta. În schimb e foarte ascultător. Răspunde la comenzi cum ar fi:sezi, treci la cuşca şi culcat. O să îl mai învăţ eu câteva. Azi vine şi vara mea la ţara cu ălă mic. Şi am cu cine să mă joc. Pe seară mai ies la un fotbal, că aşa ies în fiecare seară. Apropo, vineri îmi iau mănuşi de portar REUSCH. Că îs mişto. Ne mai auzim!

Subscribe in a reader

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader