13 aug. 2008

O tâmpenie mare ..


Am unul la mine în clasă, Rareş. Ştie numai să mintă. Dar ce-a putut să zică ultima dată.. deci toţi eram pe jos de râs, dar mai bine să vă zic şi vouă ce tâmpenie a putut zice. Cica el când era mic, s-a pierdut în pădure şi a fost găsit de nişte pisici şi a fost crescut de ele. A mai zis că a fost crescut timp de 1 an după care, maicăsa l-a găsit împreună cu mâţele. Am şi eu ceva de zis:

  • În primul rând, nu prea cred că există pisici în pădure pentru că nu aveau cu să se hrănească,dar şi din cauza celorlalte animale, mai bune sau mai rele.
  • În al doilea rând, cât de proşti ne crede el? Cum să credem aşa ceva. După mine e o mare tâmpenie scoasa de un idiot pe măsură.Să fii crescut de pisici.. da :r

P.S: şi dacă îmi citeşti acest post îţi urez un călduros: Marsh la clasa lu Ui. Ştie el despre ce e vorba.

Subscribe in a reader

1 Comment:

  1. Anonim said...
    ce prost:)))))))

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader