3 aug. 2008

Plimbare cu bicicleta

Dacă la Alexandru există piste speciale pentru cei care vor să se plimbe cu bicicleta, de ce nu ar exista şi în Romănia? Vreau şi eu să fac un traseu cu bicicleta, dar nu prea ştiu pe unde să o luăm. Ce bine ar fi dacă am fi în Germania :D prea frumos să fie adevărat.. Eu mă gândeam să ies din Bacău şi să merg până la Piatra Neamţ. Dar nu sunt sigur: Eu am 12 ani, am voie să circul pe şoseaua aia care face legătura între Bacau şi Piatra Neamţ? Am căutat, nu mult dar nu am găsit nimic. Mi-au spus nişte prieteni că trebuie să ai 14 ani ca să ai voie :c. O să încerc să mă informez mai bine şi dupa aia mă decid. Uita-ţi cum arată bicicleta mea .. nu e cine ştie ce, o bicicletă obişnuită:

Cadru Metal cu Suspensie 24\"
Furca Suspensie
Ghidon Metal
Schimbator Fata \"DHS\" Frictiune 3V
Schimbator Spate \"DHS\" Frictiune 6V
Manete Schimbator \"DHS\" Frictiune
Pinion \"DHS\" 6V
Foaie Metal
Frana \"DHS\" Metal V-Brake F/S
Manete Frana \"DHS\" Plastic/Metal
Cauciuc \"DURO\" 26*1,95 A/V Tailanda
Lant \"KMC\" Taiwan
Janta \"DHS\" Aluminiu Simpla 26\" 36H
Subansamblu Ax DHS
Sa \"ABI\" Polonia


3 Comments:

  1. Unknown said...
    Tatal meu a locuit candva in Bacau si mi-a spus ca un drum de bicicleta Bacau - Piatra Neamt - Durau ar fi superb.
    Unknown said...
    Ai o bicicleta foarte buna. Sper sa faci excursia.
    Dobroi Radu said...
    sper sa o fac :) sa mai gasesc un coleg si sa mergem. ms de drum ;)

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader