3 aug. 2008

Mănuşi de portar

Cam asta intenţionez să îmi iau.M-am cam plictisit de vechile mănuşi de portar, deci
trebuie să îmi iau altele. Chiar dacă nu mănuşile fac un portar. Na, să mă protejez, să nu am
mâinele roşii de la ghiulele care mi le dau jucătorii. Îmi place Reusch şi Adidas. Am văzut în Selgros şi în Metro. Eu mi le iau din Selgros, dacă nu mi le iau de pe site, respectiv de pe Delfin-Sport . Vreau să îmi iau şi costum de portar. Am văzut pe un site, compleu de portar 150 lei. Nu prea îmi dau seama ce calitate e la preţul ăsta, dar o să mă mai informez şi până la urmă o să mă decid dacă îmi iau sau nu. Până începe campionatul de fotbal mai e şi oricum, nu cred că aştept eu până atunci ca n-am rabdare. Vreau să mă duc la un club de fotbal pe post de portar. Aerostar, dar e cam departe şi nu prea am eu chef să merg, dar o să mă strădui să merg .. sper. Dacă ştiţi ce mănuşi sunt mai bune şi se găsesc prin Bacău, puteţi să îmi trimiteţi un e-mail la: dinamo01fan_lobont1@yahoo.com sau să îmi lăsa-ţi un comentariu.


1 Comment:

  1. Anonim said...
    cele mai bune manusi de portar dupa mine sunt reusch D1MATRIX

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader