30 aug. 2008

Dinamo - U Craiova 1-0

Gol marcat de Marius Niculae în minutul 51. Foarte interesant acest meci. DINAMO a avut un joc spectaculos, plin de şanse de gol, crescând pericolul la poarta apărată de Bornescu. Mari şanse a avut Florin Bratu, dar nu a ştiu să profite la maxim de acestea, trimiţând în bară iar apoi pe lângă, dar toate şuturile au fost la colţul lung, colţul pe care portarul Craiovei nu îl stăpâneşte pe deplin. Ce pot să spun? Prima repriză a fost una echilibrată. Amândouă echipe au avut şanse de gol şi multe altele. Ţin să menţionez, că noi am bătut Craiova doar cu 9 oameni. Am primit 2 cartonaşe roşii. Primul l-a încasat Julio Cesar, care după părerea mea vroia doar să liniştească cearta produsă între Lobont şi un jucător al Craiovei. Al doilea cartonaş a fost unul galben acordat lui Ropotan, acesta având încă o atenţionare, deci în concluzie jucător lui DINAMO a fost eliminat. Au fost mai multe şuturi pe poartă, mai ales pe cea a lui Lobonţ. Un meci spectaculos după părerea mea, dar şi după părerea fanilor DINAMOVIŞTI. Şi cu această victorie obţinută, trecem iarăşi pe locul I în clasamentul acestui sezon.

Subscribe in a reader

1 Comment:

  1. sept said...
    După 6 etape nu e Dinamo pe primul loc în clasament. Poate mai încolo.

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader