15 aug. 2008

Swim .. and again swim

Azi m-am plictisit de moarte la bazin .. off. Ne-a pus 4 ture de bazin cu plută şi fără. Apoi ne-a dus în bazinul mare să sărim de la trambuline. Eu nu am sărit. Numai când mă uitam ameţeam, aşa că stau mai bine pe margine :D. Dar partea nasoală a fost că nu am mai putut sta după ce am terminat ora. Că profa` aia mai avea o oră cu o altă grupă şi ne-ar fi văzut (pe mine şi pe emi). Aşa că am mers ca nişte idioţi acasă, că altceva nu aveam ce face. Doar nu stăteam acolo 1 oră să o aşteptăm pe aia să plece şi noi să intrăm în bazin :O. Şi am aflat că bazinul se închide săptămână asta că să se cureţe, îi schimbă şi apa etc. Ops, acum mi-am adus aminte. Trebuia să îi las instructoarei nr de telefon al părinţilor că să îi sune să vb nu ştiu ce. Dar nu era valabil numai pentru mine, era pentru tot grupul. Da las`, nu se supără.. bănuiesc. Bazinul mare e destul de mişto, e adânc :L . Asta e cel mai bun lucru. Dar stai, că ea a zis că ne lasă să facem ce vrem. Dar nu ne-a lăsat. Eu vroiam să sar, să înot să mă scufund, nu să mă pună ea să sar de pe trambulina aia înaltă .. Dar bine şi aşa, decăt să mă duc la piscină să mă plictisesc şi să nu învăţ nimic nou ...

Subscribe in a reader

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader