10 aug. 2008

Rapid - CFR Cluj



Nu am fost, dar am auzit. Derbyul Rapid-CFR Cluj a fost căştigat de Rapid. Da şi cu 1-0. Marcatorul a fost Spadacio. Mă mir: CFR Cluj, campioana României a pierdut în faţa unei echipe care sezonul trecut a terminat pe locul 3. Dar Rapid şi-a întărit foarte bine echipa, mai ales cu un antrenor ca Peseiro. După mine e o mare surpriză. Dar şi ce gol a dat Spadacio. Nici nu a fost din careu, şi nici nu a fost un şut foarte puternic. Oricum, CFR Cluj anul acesta nu o să mai facă spectacol.

Reuşita lui Spadacio

Subscribe in a reader

2 Comments:

  1. Anonim said...
    Vezi ca "e-util.net" nu a mai scris nimic de o luna. Ar fi bine sa il scoti de la "reclame".
    Dobroi Radu said...
    ai dreptate .. mersi ca mi-ai zis.. m-am uitat si eu acolo si nu am vazut nimic scris

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader