18 mai 2008

Vroiam să vă spun părerea mea despre emo, manele şi toate alea pentru care se fac campanii anti. Alea care le ştim noi cel mai bine sunt campaniile anti-manele şi anti-emo. Eu mă întreb de ce trebuie să facem asta ? De ce trebuie să facem campanii anti ceva ce e altfel ?
Din experienţă ştiu ca nu toţi manelişti poartă tricouri mulate (roz), lanţuri de aur, etc. Şi aşa ştiu şi că nu toţi emo kids vor să se sinucidă, cei care vor să se sinucida sunt doar câţiva, dar auzim de iei doar pentru că s-au sinucis. Atunci toată lumea uită că mai sunt şi cei care nu ar face aşa ceva niciodată. De acum la ce să ne aşteptăm ? Cât mai durează până la campaniile anti-rap, rock şi pop ? Eu am respect pentru fiecare om însuşi şi voi avea întotdeauna, indiferent cum arată, cum gândeşte sau ce muzică ascultă. Ziceti STOP campaniilor anti-cea ce e altfel !

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader