22 mai 2008

Am reuşit să fac rost de cablu de date pentru că mai vreau să fac nişte poze. În următoarele zile voi aduce un video cu mine şi nişte prieteni făcând parkour.Pentru ăia mai experimentaţi să nu comenteze la video pentru că eu nu sunt chiar foarte bun la parkour.Încă sunt la început , mai am multe de învăţat.Parkour-ul nu este un sport care se învaţă într-o săptămâna.Mai întâi trebuie să te familiarizezi cu schemele pentru începători , de exemplu: Lazy...Eu acuma fac Lazy, Rivers, Cat Line (doar dacă am locuri potrivite pentru el) Desh,Kong,Monkey şi Spinul (ăsta îl dau mai greu pentru că nu e chiar aşa de uşor).Eu acum sper să se facă vremea frumoasă ca să pot ieşi şi să fac filmuleţul.La parkour eu merg cu nişte băieţi şi s-ar putea să apară şi ei în filmuleţ :).

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader