18 mai 2008

Spam de la GPS

Acum câteva minute mi-am verificat emailul şi am primit un mesaj ciudat de la GPS : "Vii Loţi?".

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Iti multumim ca participi la ultimele teste inainte de lansarea publica a Newsleterului GSP.RO !

Pentru ca esti unul dintre alesi sa testeze acest nou serviciu, te rugam sa ne trimiti impresia ta la adresa: contact@gsp.ro!

Daca nu mai doresti sa primesti acest newsletter apasa pe butonul de DEZABONARE!
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Cică că eşti unul dintre aleşi, de când nu mai ştiu eu ce fac , unde mă înscriu da ce? am devenit somnabul ? dar din câte am auzit eu toată lumea a primit tâmpenia asta.Eu mă întreb de ce se pun ăştia pe făcut SPAM ? Ce dracu`, dacă şi până cel mai vizitat site din România se pune pe făcut SPAM :@

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader