9 mai 2008

Parkour :)


Acum 4 zile am auzit la nişte colegi de la mine din clasă că ei fac parkour . Am inceput sa mai întreb lumea despre parkour . După ce am aflat diferite chestii legate de acest sport am zis : Hai să mă apuc şi eu! . Ies într-o zi in parcul "Cancicov".Găsim diferite obstacole şi începem să ne căţărăm pe ele sau să sărim peste ele dar nu într-un mod obişnuit.Mai încolo am găsit şi nişte garduri de mărime medie.Am vrut să fac diferite scheme, din păcate nici una nu mi-a ieşit pentru că eu debea în ziua aceea mă apucasem de parkour.Am inceput să vin aşa în fiecare zi şi m-am perfecţionat.Acum Monkey,Kongo,Desh,Lazy,River le fac fără probleme.Vă recomand parkour pentru că e super tare.Am întâlnit oameni care practică parkour de 3 ani şi nu s-au plictisit.Nu se plictisesc pentru că în fiecare zi poţi să înveţi ceva nou.Şi azi ies să fac parkour. :)

0 Comments:

Post a Comment



Pana acum oameni mă citesc. O poţi face şi tu dacă te abonezi prin orice Add to Google Reader or Homepage feedreader